wtorek, 6 czerwca 2017

Mały powrót :)

Hej Kochani Moi..

Słowami wstępu przepraszam za dość długą nieobecność , wizażem jak najbardziej dalej się zajmuje. Mimo małych zmian w życiu wizaż stał się dla mnie jeszcze większą pasją , mimo pracy i bycia mamą zawsze znajdę chwilę aby poświecić trochę czasu na poczucie się lepiej . Mogę powiedzieć , że jest to forma relaksu dla mnie, gdzie mam tą godzinkę tylko dla siebie . Uważam również że bycie mamą to nie wyrok i każdej z Nas należy się troszkę spokoju . Nie kiedy bywa tak , że cały dom i dziecko jest na naszej głowię i wiem doskonale z czym to się wiąże ,kiedy mamy masę roboty i zero pomocy ale jestem rownież zdania aby zaangażować partnera w obowiązki domowe ,tak samo potrzebuje zjeść - więc niech ugotuje obiad , tak samo potrzebuje czystych ciuchów - niech wstawi pranie i tak samo chce żyć w czystym mieszkaniu - niech więc posprząta , tak samo jest ojcem jak Ty matką - niech bierze maluszka na spacer - prosta sprawa... Partnerstwo to tak na prawdę klucz do udanego związku czy małżeństwa .. Piszę ten post z myślą o mamach , które mają częste wymówki typu 'nie mam czasu 'itp KOBIETO ! masz czas bo Ci się to należy i nie bawmy się w czasy niewolnictwa . Siadasz przed lusterkiem i nawet malujesz rzęsy , po prostu dla siebie, aby poczuć się lepiej i piękniej i nie ma wymówek. Tato niech również będzie ojcem i niech zapanuje nad swoim dzieckiem, przecież tak samo je kocha i nie da skrzywdzić jak Ty . Lubisz ćwiczyć , śpiewać , malować to zacznij to robić i nie marnuj czasu ;)




Miłego wieczoru Kochani <3

Wrzucam również ostatni makijaż , który zajmuje mi dosłownie pół godziny :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz