czwartek, 18 czerwca 2015

AA Ultra Nawilżenie - starter nawilżający pod makijaż - RECENZJA

Witam Was Kochani , jak zauważyliście staram się raz w miesiącu robić chociaż jedną recenzje tego co aktualnie testuje , jest troszkę tych kosmetyków jak również potrzebuje czasu aby dobrze przetestować produkt i powiedzieć kilka słów na jego temat.. Niestety muszę Was przeprosić za jakość zdjęć jakie dodam z racji tego że aparat mam aktualnie zepsuty i robienie zdjęć jest nie możliwe ;( Bardzo nad tym ubolewam bo zostałam teraz z iphonem a on nie robi dobrych zdjęć.. Ale przechodząc do rzeczy , dzisiaj mam coś dla cery suchej i normalnej , choć przy cerze mieszanej w stronę suchej też się fajnie sprawdzi bo ja taką właśnie mam ,jak i przy cerze dojrzałej bo zazwyczaj jest ona odwodniona . Mam na myśli produkt :






AA Ultra Nawilżenie - starter nawilżający pod makijaż 


AA Technologia Wieku Ultra Nawilżanie to innowacyjna linia kosmetyków, w której wykorzystano odkrycie Laboratorium Inżynierii Cząstek® oraz dobroczynne działanie składników odpowiadających na potrzeby osób pragnących zapewnić swej cerze optymalny poziom nawilżenia.
AA Starter nawilżający pod makijaż to jeden z nowych produktów serii Ultra Nawilżenie. Stanowi świetną bazę pod makijaż, która przygotowuje skórę do makijażu, dając lepszy efekt oraz przedłuża jego trwałość. Unikalna formuła sprawia, że krem błyskawicznie się wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną. Ułatwia równomierne rozprowadzenie podkładu i przedłuża trwałość makijażu.
Poza przygotowaniem skóry pod makijaż, starter również pielęgnuje dzięki zawartości odpowiednich składników. Kwas hialuronowy, pozostawiając ochronny film na skórze, chroni ją przed przesuszeniem, zapewnia jej optymalny poziom nawilżenia i nadaje gładkość. Ekstrakt z alg Durvillea antartica wspomaga działanie nawilżające i chroni skórę przed przesuszeniem. Alantoina łagodzi skórę, zmniejsza podrażnienia i zaczerwienienia.


Jeśli chodzi o moje zdanie na temat produktu to jestem bardzo zadowolona , starter tak jak producent obiecuje nawilża , szybko się wchłania , doskonale sprawdził się podczas makijażu cery dojrzałej ,  nie zostawia tłustego filmu na skórze , nie wysusza , nie podrażnił mojej cery ani cery klientki która miałam okazję malować , jest bardzo dobra bazą która po nałożeniu podkładu i innych kosmetyków nie waży się ani nie rozwarstwia , utrwala makijaż , suche skórki są niewidoczne . Produkt godny polecenia , ogromnym plusem jest również to że nie zawiera alergenów , parabenów i barwników , nie zapycha jak i nie dostrzegłam innych zmian na mojej skórze. Produkt ode mnie dostaje 8/10 :) Na pewno jak mi się skończy to wrócę do niego bo jest warty uwagi jak na bazę w tak przestępnej cenie i takim zastosowaniu . Powiem szczerze że nie sądziłam że tak miło mnie zaskoczy jeśli chodzi o swoje działanie . Z czystym sumieniem polecam :) 






Skład : Aqua Propylene Glycol Dimethicone Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer Dimethicone Crosspolymer Cyclopentasiloxane Dimethiconol Sodium Hyaluronate Durvillea Antartica Extract Isohexadecane Polysorbate 80 Allantoin Borago Officinalis Seed Oil Squalane Cholesterol Ceramide NP Glyceryl Behenate Hydrogenated Palm Oil Glyceryl Stearate Citrate Phenoxyethanol Ethylhexylglycerin


Opakowanie : Tubka , 50ml 

Dostępność : na rynku polskim dostępna w aptekach i sklepach internetowych  
na rynku angielskim w sklepie internetowym http://www.kamyk.co.uk/


 Koszt : na rynku polskim : ok.20zł
na rynku angielskim : ok.5 funtów  



A teraz zapraszam na makijaż gdzie właśnie malowałam cerę dojrzałam i pod podkład użyłam właśnie tego startera 









 Mam dla Was również rabat 10% na zakupy na stronie sklepu  http://www.kamyk.co.uk/ , wystarczy wpisać kod o nazwie ' aneczkowaa' :)




Pozdrawiam :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz