poniedziałek, 23 marca 2015

Recenzja tuszu do rzęs FM Cosmetic - Phenomenal Mascara Intense Black

Cześć Wam , dzisiaj recenzja tuszu do rzęs który podobnie mnie zachwycił jak maskara z Benefit - they're real, można powiedzieć że jest to najlepsza maskara moim zdaniem , do tej pory tak było dopóki nie przetestowałam maskary z FM Cosmetic . Mogę powiedzieć że znalazłam tańszy zamiennik maskary z Benefit.








FM Cosmetic - Phenomenal Mascara Intense Black




Co mówi producent o produkcie :

  • zapewnia fenomenalne rezultaty: wydłuża, pogrubia, idealnie rozdziela i podkręca rzęsy
  • zaawansowana formuła oraz ultraprecyzyjna szczoteczka gwarantują efekt panoramicznych rzęs
  • innowacyjny składnik – pochodna peptydu – wspomaga wzrost rzęs, rewitalizuje ich cebulki oraz przeciwdziała wypadaniu
  • naturalne oleje odżywiają rzęsy, a fosfolipidy oraz polisacharydy dodatkowo je nawilżają
  • specjalnie dobrane woski sprawiają, że rzęsy stają się miękkie i gładkie
  • hipnotyzujące spojrzenie zapewnia specjalnie zaprojektowana elastyczna miniszczoteczka, która perfekcyjnie podkreśla nawet najkrótsze i najdelikatniejsze rzęsy


 Chciałabym się najpierw odnieść do tego co sam producent mówi o produkcie , maskara jak najbardziej wydłuża rzęsy , podkreśla je i nadaje wyrazistości spojrzeniu , przy tym nie skleja rzęs ale pamiętajmy każda z Nas ma inne rzęsy:..Efektu panoramicznego nie zauważyłam , może ze względu że moje rzęsy są dość długie i gęste .Ma sylikonową i precyzyjną szczoteczkę.Jeśli chodzi o wzrost rzęs to nie zauważyłam aby jakoś szczególnie urosły , produkt nie uczula , nie podrażnia oczu , rzęsy po pomalowaniu są miękkie jak piszę producent i to jest dla mnie duży plus bo już nie raz spotkałam się z tuszem do rzęs gdzie po pomalowaniu czułam dosłownie 'sztywne ' rzęsy i  że mam kilka warstw tuszu na rzęsach..




Moim zdaniem produkt warty polecenia , patrząc na cenę i jakość produktu ,jedynie do czego mogę się przyczepić to że wysycha po dłuższym stosowaniu i czasami pod koniec dnia się lekko osypie , ale nie jest to bardzo uciążliwe , więc myślę że jak za cenę 8.99f możemy mu to wybaczyć . Tak jak mówiłam wcześniej ja potraktowałam ten tusz jak mój tańszy zamiennik maskary z Benefit, bo wiadomo że ona już kosztuje troszkę więcej . U mnie sprawdziła się bardzo dobrze i nadal będę jej używać . Mam również dla Was zdjęcia jak tusz wygląda na oku .






Opakowanie : klasyczne jak na tusz do rzęs


Koszt: 8.99f /31.90zł 


Dostępność :  www.fmcosmetics.co.uk 

  



Zapraszam na kilka zdjęć jak tusz prezentuje się po pomalowaniu rzęs :)
















A tutaj w pełnym makijażu dziennym :)





Podsumowując , tusz do rzęs jak najbardziej na plus i na pewno zamówię następny jak mi się skończy :)

Pozdrawiam Kochani :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz